Summer? I don't think so!


Ćao svima, još uvek sam jako pospana i umorna i ako je već 14h. Ovo tmurno vreme bukvalno upija život i volju za istim iz svih nas, ali dobro, kako je tako je. Nećemo mnogo kukati nego ćemo se potruditi da naše obaveze zavšimo što pre i da se bacimo na nešto što će nam ulepšati dan. Ja sam danas bila vredna, završila sve obaveze oko fakulteta i odlučila da vam napišem ovaj blog post! Baš juče su ove slike napravljene i vreme je bilo isto kao i današnje, ali baš ono me je i inspirisalo da napravim ovu casual kombinaciju koja je više za jesen, ali s obzirom da nam je jesen već pokucala na vrata (očigledno zabravivši da je tek 23.avgust) odlučila sam da i ja vas inspirišem i dam vam par predloga o oblačenju. Ja sam ukombinovala, naravno, pocepane farmerke, kao nezaobilazni detalj, klasičnu sportsku jednobojnu majicu koja sjajno ide uz sve, patike i naravno mantil koji je savršen za ovakvo vreme jer u njemu nije prevruće, a opet vas čuva od hladnog vetra i kiše. Kišobran je uvek u torbi, kao nešto neophodno tokom ovakvih dana i klasične naočare za vid. Kako vi provodite ove tmurne dane? Jedva čekam da čujem vaše komentare, javite mi se i uživajte. Love you xoxo

Hi everyone, I'm still very sleepy and tired, and it is already 14h. This gloomy weather literally absorbs the life and happiness from all of us, but well, that's the way it is. We're not going to cry over it all day long but we will do our best to finish our work and do something that will brighten our day. Today I was good girl, I finished all obligations around the college and decided to write you this blog post! Just yesterday, these images are made and the weather was the same as today, but that inspired me to do this casual combination .I decided to inspire you and give you some tips on dressing. I'm mixing  ripped jeans, as an essential detail, classic sports shirt that goes with everything, sneakers and of course trench coat that is perfect for this kind of weather because it's not too thick, but will protect you from cold wind and rain. The umbrella is still in the bag, as something necessary during these days and classical glasses. How do you spend these rainy days? I'm waiting to hear your comments, let me know and enjoy. Love you xoxo











You Might Also Like

10 comments

  1. Super outfit,bas mi se svidja! Voljela bih samo kad bi mozda ostavila u postu linkove stvari odakle si sta nabavila,taj mantil mi se bas svidja! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Great outfit:) I like your curly hair:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I love the title. You wear baby blue very well!
    http://anicheberry.blogspot.co.za/2016/08/social-media-source-of-motivation-or.html

    ReplyDelete
  4. Nice outfit, love everything :)
    Kisses ...
    Guloso qb

    ReplyDelete
  5. Odličan outfit, baš volim ovakve udobne kombinacije! Tašna je preslatka, da li možeš da mi kažeš gde si je kupila? :)
    Vesna - novi post na Home Chic Club

    ReplyDelete
  6. Nice casual look

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete
  7. I love the jeans in the photo great post overall.

    ReplyDelete
  8. Fine ripped jeans, it looks good in so casaul coat version. Like!

    ReplyDelete