ONE PIECE SWIMSUIT - ADORE ME



Hello girlssss, today I have one very interesting topic for you guys! It's about one piece swimsuits and they are coming back this summer! Bikinis are not so popular anymore and I am so happy for that, now I don't have to worry about my perfect abs! Just kidding. One piece swimsuits are one of my favorite pieces this summer. You can wear them on beach, of course, and you can mix them with your skirts, shorts, jeans. So actually with this one piece you can make so many different outfit combinations. I made some photos for you so you can see how I wear them. This one is my fav swimsuit and I am mixing it with my fav shorts and sneakers. So what we have here? Perfect summer outfit! For every day!I like pink, and I think that you already can tell that, and of course this swimsuit is PINK! Pink paradise! I love it so much! So here are one perfect super girly website called ADORE ME, where you can find so many amazing swimsuits and sweet Lingerie. I am obsessed with this one. Check out their website HERE, and tell me what you think about it. Hope you like it! Love you xoxo


Zdravo drage devojkeee, danas za vas imam jedan super zanimljiv post! Hajde da pričamo malo o jednodelnim kupaćim kostimima koji se ove sezone vraćaju na velika vrata. Predivni su, ženstveni , a još ne morate voditi računa o pločicama na svom stomaku. Kidding! Ja sam danas odlučula da vam pokažem kako ja nosim svoj jednodelni kupaći. U ovom post koristim ga kao top. Da, dobro ste čule. Nosim ga po gradu kao i svaki drugi top. Udoban je, ne izvlači se iz šorca i sjajno izlgleda plus jako dobro ističe figuru. Ja sam ga ukombinovala sa mojim omiljenim šorcem i oduševljena sam. Zato vam danas predstavljam website gde možete naći savršene jednodelne kupaće kostime! ADORE ME je jako ženstven i presladak sajt koji se bavi prodajom ženskog veša plus kupaćih kostima! Divan je i stvarno mi se jako sviđa. Obavezno ga posetite i potražite inspiraciju za vašu letnju kombinaciju! Love you xoxo

Photography by Petar Jovanovic Photography










You Might Also Like

7 comments

  1. Great look! I love the bracelets and your colourful outfit :D
    I'd love your visit on my blog :) xxx
    www.travelera.es

    ReplyDelete
  2. Great look!!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete
  3. Sjajan post!Ideja ti je odlična!Sve si jako lepo uklopila!Narukvice su preslatke!Zaslužuješ mnogo više čitaoca! ♥♥♥ :)

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ReplyDelete
  4. Great pictures dear!!! Have a nice weeknd! KIsses

    ReplyDelete