Magical Forest

 

Hello dear girls, today I decided to finally show you those amazing pictures. They are so dark and mysterious but in same time they have some kind of story. I made it with my photographer and boyfriend Petar and I was so speechless when I finally got it all retouched. This outfit is one of my daily outfits for summer. Just casual shorts from Terranova and one of my fav Tops which I have bought in Sopot, place near mountain Kosmaj where we actually made these photos. We had a great time and you can see one of my great friends and my fashion inspirations Stefan in one of my photos below. Enjoy and tell me what you think about it. Kisses

Ćao društvooo, nadam se da uživate u letu i ovim vrelim danima(i promenjljivom vremenu), ali dobro. Vidim da ste svi srećni i da većina vas užina na plažama, a dok ja sama ne odem da se prošetam tim istim plažama evo jednog "planinskog" :P blog posta, kroz koji sam odlučila da vam pokažem koliko u stvari šuma i planina mogu biti mistične i magične u sred leta. Oduševljena sam ovim slikama, koje su i pored mračne strane koju imaju ipak i jako misteriozne, mada pričaju i neku svoju priču što i jeste sam cilj fotografije. Hvala mom divnom fotografu Petru i mom najdivnijem drugu Stefanu koga možete videti na jednoj od slika ispod, koji će večito biti moja inspiracija za modne kombinacija. Što se mog outfita tiče, ovo je jedna skroz opuštena i casual kombinacija za leto, sa klasičnim belim šorcem iz Terranove i divnom majicom koju sam baš u Sopotu i kupila. Sopot je malo mesto ispod planine Kosmaj na kojoj smo i napravili ove divne fotografije. Nadam se da će vam se svideti. Uživajte u letu i javite mi šta mislite. Kisses


Photography by Petar Jovanovic Photography










You Might Also Like

6 comments

  1. Wow you look amazing as always!!!!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  2. Fotografije su predivne,bas mi se svidjaju kao i citav post <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Lovely pictures!!

    I like your sandals

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete
  4. You look beautiful, amazing photos:*
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jao slike su preeeedivne , fotograf je zaista veoma dobar u tome što radi ! :)
    Super izgledaš, outfit je odličan, nokti ljetni i divni <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete