Turquoise Ballet


Zdravo lepe moje devojke, i evo još jednog posta u kome ću definitivno uživati , a nadam se i vi jer opet pričamo o jednoj divnoj temi. Maturskim haljinama. Znamo svi da je devojkama najveći problem naći odgovoarajuću haljinu, jedinstvenu, neku koja lepo pristaje našem obliku tela, a uz to i pristupačnu. Ja sam za vas izdvojila par haljina u proslim postovima (pogledajte OVDE i OVDE) , a u ovom vam predstavljam bukvalno jednu od mojih omiljenih haljina ikada!! Boja je preslatka i materijal je sjajan, a najbolji deo haljine koji me je očarao je ovaj divni deo sa zlatnim detaljima na grudima. Iskreno osećala sam se kao princeza dok sam je nosila! Takođe imam jos par haljina koje hoću da vam predstavim za maturu, to će biti u nekim od sledećih postova, a i spremam vam video posvećen samo izboru apsolventskih i maturskih haljina. Ova divna haljinica je iz Dea Fashion Butika, koji imaju stvarno predivnu ponudu, jako su kvalitetni i povoljni. Obavezno posetite njihovu stranicu na Facebook-u i Instagramu, a linkove ću vam ostaviti ispod teksta. Ljubim vas sve puno, nadam se da vam se svidela ova tirkizna haljina. 

Dress by: Dea Fashion













You Might Also Like

11 comments

  1. Beautiful dress on a beautiful woman!

    ReplyDelete
  2. Beautiful:)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. this dress is absolutely gorgeous.

    ReplyDelete
  4. Lovely summer photos!

    kireikana.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Haljina je predivna i divno ti stoji, oduševljena sam! :**

    ReplyDelete
  6. Nice dress!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete
  7. Haljina je bozanstvena. :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Are you searching for ,shillas carla ruiz reviews here you can find best and cheap dresses for yourself, welcome please!

    ReplyDelete