Maleficent


Hello girls, today I'm going to talk about another beautiful creation from our young designer Stefan Certic. This combination is simply magical. It's leather skirt mixed with this gorgeous Top ! It reminds me of evil but again glamorous fairy Maleficent from the fairytale Sleeping beauty. Dark colors with this scary part of one of Belgrade's oldest houses makes me feel like I'm actually in a fairytale. I very much enjoyed this shooting and I definitely want to make this skirt one of my favorite things for this month. I hope you like it...Check out Stefan's Facebook and Instagram page. Kisses

Hello devojke, danas sam za vas pripremila još jednu od mnogobrojnih sjajnih kreacija našeg mladog dizajnera Stefana Ćertića za koga slobodno mogu da kažem da je mlada nada naše modne scene i jedan jako talentovan dečko. I zato hajde svi da ga podržimo i lajkujemo njegovu stranicu na Facebook-u i zapratimo ga na Instagramu. Ova kombinacija mi je baš prirasla za srce , posebno ova sjajna kožna suknja koja je uz fantastičan sivi top sa ovim neobičnim rukavima učinila da se osećam kao Maleficent ( zla , ali ipak jako glamurozna vila iz istoimenog fila i bajke Uspavana lepotica) . Ovaj divni i jezivi ambijent upotpunio je celokupnu sliku. I da, i ovaj put osećala sam se kao da sam u bajci! Predivno! Jedan od omiljenih shootinga u zadnje vreme! Nadam se da će vam se svideti, i naravno jedva čekam da čujem vaše komentare! Kisses

Skirt and Top: Stefan Certic , Instagram profile
Photography: Petar Jovanovic
Haircolor: Spasic Hairdresser










You Might Also Like

5 comments

  1. Great ^^
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bas kao u bajci! Fantasticna i originalna kreacija!
    Cmok

    ReplyDelete
  3. Hi beauty! The photos and this dress design are gorgeous! ❤️
    Have a wonderful weekend
    Xxx
    www.travelera.es

    ReplyDelete