My top 22 Old INSTAGRAM outfits


Hello dear people, This time I'm doing something different again. This will not be a classic outfit post as other ones. In this one I will show you my favorite 22 old outfits, from my INSTAGRAM profile. Some of these pictures are really old, so I apologize  if some of them are a little blure and foggy, but unfortunately I can't find the original  because most of them are deleted. In front of each outfit I wrote down the number and I'd like you to leave me in the comments a number of one of these outfits that you like the most, and I'll try to find, if not the very clothes from the picture, then a similar replacement. See you soon with new post ... Kisses


Zdravo dragi ljudi, i ovaj put uvodim jednu novinu. Ovo neće biti klasičan outfit post kao i svaki drugi već jedan u kome sam za vas izdvojila moja omiljena 22 stara outfita sa mog INSTAGRAM profila. Neke od ovih slika su stvarno stare čak i po dve godine, tako da se unapred izvinjavam ako su malo blurovane i maglovite, ali nažalost original ne mogu nikako da nađem jer ih je većina završila delete-ova ili u nekom Recycle Bin-un na starom kompu! Ispred svakog outfita napisala sam vam broj i volela bih da mi u komentarima ostavite broj jednog od ovih outfita koji vam se najviše sviđa,a ja ću pokušati da nađem, ako ne samu odeću sa slike onda neku sličnu zamenu. Vidimo se uskoro sa novim postom...Kisses

1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.

 11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.
 17.
18. 
 19.
20.
 21.
 22.

Check out my :

FB page: Miss Baby Blue
Instagram : miss.baby.blue
Dress to Kill :Miss Baby Blue



You Might Also Like

31 comments

  1. Prelepa si,jako lepe slike:)
    Giveaway kod mene prijavi se:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Great IG photos, nice outfits!
    I'm in IG as @travelera.es Should we follow each other?
    xxx
    www.travelera.es

    ReplyDelete
  3. Bas si lijepa,i svaki outfit je različit i vidim da volis sve stilove
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Nice photos dear! ♥

    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  5. Very nice and stylish looks! Love it :)
    Have a nice day!

    ReplyDelete
  6. This is an amazing blog! I love all of it :)
    Pretty awesome and thanks for sharing that!

    ReplyDelete
  7. Predivna, a favorit mi je outfit na slici broj 2 :) :*

    ReplyDelete
  8. Hello pretty, thanks for visiting my blog :)
    Loving ur blog! Followed you :) please follow mine too:)

    Love,
    Milkamelia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Great looks dear.
    Kisses
    www.mejorvensolo.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. 11, 12 i 22 su definitivno najljepši :)
    Super post!

    knezevicjovana.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Oduševljena sam ovim postom! Predivni outfiti, još ljepša ti! :) xx


    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/tomorrow-is-monday.html
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/17th-episode-got-me-like.html

    ReplyDelete