Dechko Tzar


Zdravo svima, u današnjem postu želela sam da vam predstavim jedan Beogradski brend sa nazivom Dechko Tzar. Postoje već 15  godina i imaju , kako bih ja to definisala, dva odvojena tipa majica i dukseva. Jedan predstavlja majice posvećene Beogradu i na njima su šaljivi printovi na račun samog grada, a drugi tip majica su Dechko Tzar majice, sa njihovim logoom ili nekim zanimljivim printom. Jako su kvalitetne i udobne i savršene za neku casual svakodnevnu varijantu i mogu reći da im je cena sasvim solidna i realna za taj nivo kvaliteta koji se dobija. Prosto rečeno ovo je savršen poklon za druga, brata, dečka ili nekoga iz inostranstva ko će sa sobom iz Beograda poneti nešto specifično i nešto što je inspirisano samim Beogradom. Majica Dechko Tzar koju ja nosim u ovom postu je muška majica , koju sam ja "pozajmila" od jednog njihovog obožavaoca za ovu posebnu priliku i ona je baš iz njihove nove kolekcije i oduševljena sam njome. U nekom od sledećih postova nameravam da vam pokažem i ženske modele koji su preslatki i jako, jako udobni. Takođe mogu da se nose i sa trenerkama i sa farmerkama , tako da su odlične za šetnju ili jutarnju kaficu sa komšinicom u obližnjem kafiću. Jako su slatki i dečiji modeli koji su minijaturne verzije modela za odrasle i predivni su. Moram reći i da sam jako ponosna kada vidim da nešto ovako postoji u našem gradu i da mladi ljudi prave nešto ovoliko lepo i fantastično. Ostaviću vam link njihovog sajta u opisu i obavezno pogledajte, verujem da ćete naći nešto što vam odgovara. Takođe skoro su otvorili i svoj butik u blizini Knez Mihailove, pa možete i da ih posetite.  Ja mislim da je ovo kolekcija savršena za mlade, ali znam i par starijih koji su oduševljeni. Nadam se da vam se post svideo, kao i Dechko Tzar kolekcija. Ostavite svoje komenatre dole, a do sledećeg posta puno poljubaca!


Hello everybody, today I'm going to write you about a Belgrade brand which makes
male and female t-shirts and sweatshirts, and they also have it for a little ones. They exist in Belgrade for 15 years now, and they have two types of t-shirts. The first one is dedicated to the city itself, and the other one is dedicated to their own brand and they have very beautiful prints on it. The t-shirt I'm wearing in this post is male t-shirt which I have "borrowed" from one of their fans for this special occasion. It's so comfortable and perfect for a casual outfit , walk or for a cup of coffee with your neighbour in the nearest coffee shop. In some of my next outfits I'm going to show you one t-shirt for women which is so sweet and very, very comfortable. I must say I'm so proud because something like this exist in our city and that young men can make something beautiful like this. I will leave you link for their web page bellow the text they also have new store near one of the most famous Belgrade streets Knez Mihailova and you can go there and check it out. I think this is a perfect gift for your brother, friend or boyfriend and the price are good and compatible with the quality. I hope you'll like it so much as I am. Leave your comments below and 'till the next post lots of kisses.







I'm wearing:

Jacket    New Yorker
T - shirt Dechko Tzar
Jeans     Diesel
Hat        Zara
Boots (similar) Zara

Photography by : Chubbs


You Might Also Like

36 comments


  1. Great post darling! I really like your blog! :) xx

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/11th-episode-got-me-like.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/my-jewelry-collection.html

    ReplyDelete
  2. Koliko si ti lepa devojka :D Samo nastavi da radis na blogu, super ti ide :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se svidja! :) :*

      Delete
  3. Sjajan post !!!
    Kapa je savrsena ♥

    Pogledaj naš novi post i uzvrati komentarom-https://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-rokovnik.html?m=1


    ReplyDelete
  4. Divan outfit!Slike su super,a i ti si prelepa!
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hvala, drago mi je da ti se svidja! :D

    ReplyDelete
  6. Divan post,autfit je divan♥

    https://ilanna07.wordpress.com/

    ReplyDelete
  7. Odlican post draga.
    Ako zelis pretplati se na moj blog, naravno uzvratiti cu <3
    http://amnafashdiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Objavi neki post o ljubavi, cim budes slobodna :P :* Full si ribica :P

    ReplyDelete
  9. great blog! I follow you on GFC, I wait you on my blog...
    keep in touch

    xoxo

    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    ReplyDelete
  10. Odlican post i super outfit. Kapica i maica su mi bas fora.

    Ako zelis pretplati se na moj blog i pogledaj postove, naravno uzvracam <3

    http://lucciac.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja blog, naravno pogledacu I zapraticu te :) :*

      Delete
  11. Sjajan post a outfit je predivan,sjajno :D
    Prelepa si i imaš predivnu kosu ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo, drago mi je da ti se svidja I da ces nastaviti da me pratis :) <3

      Delete
  12. Super ti je blog samo naprijed i nastavi da se trudis �� Mozes i ti pogledati moj blog ❤️

    ReplyDelete
  13. Divan post!
    Ja sam vec clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Sjajan post! Mnogo mi se dopada outfit, majica je bas slatka i jedva cekam da nam pokazes i neke zenske modele. Odlicno si ju uklopila, sve pohvale :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, javi da uzvratim naravno: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  15. Super outfit! Bas mi se svidja, a odlicna je i pozadina za outfit post! Hvala ti na lijepom komentaru, ja sam odlucila pratiti tvoj blog putem GFC-a, a nadam se da ces i ti uzvratiti follow da mozemo ostati u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  16. Odličan post, kao i outfit.. Baš je moderan :D ♥
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu ako želiš ♥

    ReplyDelete
  17. Odličan post! Pratim tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  18. Super ti je post! Iako sam iz Beograda, nisam znala za ovaj brend ranije, tako da ču ga sad sigurno pogledati :)
    Zapratila sam te, pa se nadam da ćeš i ti posetiti moj blog i uzvratiti
    http://staasija.blogspot.rs/

    ReplyDelete